27 Aralık 2010 Pazartesi

3.mim mi desem ödül mü desem,armağan mı:)


Sevgili Asahhara benimle paylaşmış ödülünü diyeyim
fazla uçmamak için,çok teşekkür ederim canım,ayrıca blogumda kendinden bişeyler bulabilmene de sevindim,anlatım farklı da olsa duygular ortak ne de olsa..
Fikirlerimizin farklı olması ise yeni pencereler açıp katı bir önyargıya sahip olmamıza engel olmalı diye düşünüyorum ben..

E ben de diğer izleyen yazan çizen tüm arkadaşlarımla paylaşmak isterim,ama geldiğim an beni kucaklayan sevgili
LoLLa ma özel paket halinde yollarım elden teslim ederim:**

8 yorum:

  1. ben Oğuz Atay'ın nasıl da paylaşıma ve anlaşılmaya ihtiyaç duyduğuna takıldım çok iyi yakalamışsın neticede insanız

    YanıtlaSil
  2. Beni anlamalısın !..
    Çünkü ben kitap değilim,
    çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz;
    Yaşarken anlaşılmaya mecburum...


    Oğuz Atay

    YanıtlaSil
  3. Aaa evet kesinlikle kendimi bulduğum bir sözdür,anlaşılmaya muhtacız ama bizi anlamayan birileri mutlaka olacaktır:)

    YanıtlaSil
  4. e olsun o kadar :) anlaşıldığıma biraz da olsa sevindim

    YanıtlaSil
  5. O benim anlayışsızlığım efendim,çok dalgınım uyardım baştan hele aklım başka yerdeyse,kusura bakmayın:)

    YanıtlaSil
  6. ihhiiihii kaptimmm hemennnn .)
    loyyyy .)
    tesekkur ederimmm ayhhhii .)

    ps: Rögarim len! git burdan! :))
    mimi yapmasaydin bebeeem yaaa o ne oyle :( du geliorum ben gostercem sanağğ :(

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...