10 Aralık 2010 Cuma

Erkekler Mars'tan Kadınlar Jüpiter:p



Bir yandan hayat telaşesi içinde günlük koşturmaca,diğer yandan internetle haşır neşir olup kah oyun oynayıp kah arkadaşlarımla anlık sohbetler ederken,aniden çıkagelen yazma hevesimi baltalamamak için tema denemeleri yapıp en uygun ve rahat olanını arıyorum.Ben nedense siyah temaları daha çok seviyorum ama gözü yormasın istiyorum(:
Bu arada "hah bu konuyu yazmam lazım" "işte bu çok komik" dediğim her şey aklımdan uçup gidiyor..
Son günlerde bayan arkadaşlarımla en çok konuştuğumuz konu tabii ki hayatlarındaki erkekler(:
Yani onlar ne dedi,ne yaptı? Aslında demek ya da yapmak istedikleri nedir?
Neden bazı sözleri bize ok gibi saplanmakta?
Ve görünen o ki asla bizim anladıklarımız hissettiklerimizle onların anlatmaya çalıştıkları birbiriyle örtüşmüyor.. Izah ettiklerindeyse ikna olmuyoruz neden?
Çünkü "biz olsak" öyle davranmaz,öyle demezdik:p O zaman kesinlikle bilerek yapıyolar!:F
%100 olmasın da en az %90 durum bu.

Bizim mükemmel ve herbişeyi bilen olduğumuz su götürmez bir gerçek ya:p
Diğer taraftan erkekleri dedikodu yaparken izleme şansımız olsa (ki oluyo sık sık) onların da "off beni hep yanlış anlıyo ama" ya da "bana güveni yok ne desem inanmıyo" "valla aslında ben şunu demek istemiştim" dedikleri şaşırtmamalı bizi dimi?
Aslolan şu ki,kişilerin davranışları karşısındakinden ne beklediğinin sinyalini veriyormuş aslında.Size nasıl davranılmasını istiyorsanız öyle davranır-mış-sınız.Bu mantığa uygun görünüyor.
Örneklemem gerekmez sanırım?
Kaldı ki kitabı bile var sonsuz örneklerle: 5 sevgi dili
Ayrıca bu kitabı anlatıp kafanızı ütmeye niyetliyim alıp okuyun çalışın da gelin:D
Nerde kalmıştık?Benden beklediklerini yapmıyorsan eğer orda bir temassızlık var demektir.
Genelde de erkekler işte bunu yapar.Daha doğrusu yapmaz.Yani hiçbişey yapmaz sizi ayar eder.Ama o leb demeden sen leblebiyi anlıcaksın bu böyle.
Neyse geç oldu kafam da karıştı zaten oldum olası yazıları bağlayamam cümleleri de.Noktalamasız uzar gider hele sms atıyosam vay halinize:p

Bi şarkıyla bitiremek gerek:

evlenmek gerek:)
sağ tıklayıp açarsanız dinleyebilir pc nize indirebilirsiniz.

1 yorum:

  1. agzina tukurdugumun bu tarz kitaplarini bile evet yaptim bunu ama sor mutlu musun?
    yeni yeni daha cok sukur .)
    sor bi kac yasindayim sor sor, 17 yasimdayim (evlilikProgramiAgzi) zar zor koca bulamayom ;)))
    ahaushau dayak yicem bi gun insanlardan :))))

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...