18 Aralık 2010 Cumartesi

İlk MİM :)



Bir kişi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazın... ? 

demiş sevgili αѕαннαяα yani (ya blog adınız ve kullanıcı adınız neden farklı ki:p)
onun için kolay olmuş bu mim dünya tatlısı kızı var çünkü zaman geçirecek daha güzel kim olabilir?
inanmayacaksın ama canım "bir kişi seçin" deyince aklıma şu anda yanında olmak istediğim ama olamadığım bir kişi düştü, şimdi nasıl bi cevap yazacağımı bilemedim bu yüzden kolum kanadım kırık gibi hissediyorken böyle..:(
Ben yalnızlığımı seviyorum ve onunla yaşamaya alıştım..Tek başıma çok güçlü ve iyi hissediyorum kendimi.
Etrafım kalabalık her zaman istediğim yere gidecek dostlarım ve ailem var..Arkadaşlarla klasik şeyler yaşıyoruz malumunuz.
Ama hadi bu soruya annem diyeyim.Küçükken elimden tutardı sıkıldığımda ve vitrinlere bakmaya giderdik(bizim deyimimizdi).Ama kucak dolusu kitap alır gelirdik bana.Uçardım..
Bazen de vapurla gezelim kızımla derdi en sevdiğim şeydi bu benim:)
Şimdi benim onu gezdirme zamanım.
Haftasonu 1 günümü ona ayırmaya çalışıyorum.Ne zaman istese emrine amadeyim de,özel bir hazırlık yapıp çıkmayı seviyoruz.Kuaföre gitmek mesela.Arabayla tur atmak,alışverişe gidip didişmek,yemeğe gidip herşeye burun kıvırmasını izlemek bile hoşuma gidiyo:)
İkimizin de hoşlanacağı bir film varsa sinemaya gitmeyi de seviyorum..Bazen de en yakın tombiş arkadaşını da alıp bi çay bahçesinde türk kahvesi içip fal baktırtmayı da seviyorum.
Allah eksikliğini göstermesin anneciklerimizin:**

LoLLa ,tembel Melly ve Crazywomenrosemary :p
Müsait oldukları,kendi diledikleri zaman diliminde mimlerini yanıtlarsa çok mutlu olurum.

7 yorum:

  1. TEŞEKKÜRLER canım,uygun bir zamanda yanıtlayacağım.:)
    sahi benim mim konum anılarımız ve anılarımızın eşyalarımıza yüklediğimiz anlamlar.

    YanıtlaSil
  2. :))) neden blog adımla kullanıcı adım farklı bilemedim bende :) öyle denk gelmişmi diyelim.Aslında bak sadece sana bir sırrı açıklayım :D sahhara olacaktı herşey ama maalesef doluymuş :) bende başına a :D koydum oda benim uydurukluğum :))))) şiiişşşttt kimseler duymasın :)

    YanıtlaSil
  3. crazywomenrosemary çok güzelmiş konu,ben 2 altta başlığı görünce o sandım konuyu^^ tşk,

    assahara nasıl gönün isterse cnm takıldım sadece hangisini yazsam diye..zaten 3 isim seçmemiz gerek hepsi aynı illa bulunmuyo ama kullanıcı adını blog adı yapabilirsin hani mesela SAHARA da olurmuş:D baktım da herkesin farklı nerdeyse lolla ve ben hariç:p

    YanıtlaSil
  4. iihhhiii oleeeeyyyyy yeni mimmm gelmisssss hemmeeeeeen aksama yaziorummmmmm loyyyy .)

    i lav yu demek istiorum ama cok kıro geldi birden demiorum üfPüf cok sıkılganim bugun :(

    YanıtlaSil
  5. Bir mim daha gelicek hatta hazır ol,da ben yazamadım onu o başka:F

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canımcım, umarım en kısa sürede vakit bulup yazarım...

    Kucak dolusu kitap almak; harikaa! çok severim çok... hatta okumaktan çok almayı, dokunmayı, koklamayı.. :)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...