20 Aralık 2010 Pazartesi

Yapma bunu!!


Bitmek bilmiyo!! Anlatıyorum ağlıyorum,peki sen neden...diye başlayan cümleler kuruyorum ya da kıyıp kuramıyorum bazen de...susuyorum..telafi ediyorum elimden geldiğince..kendimce..
"Sen" ce olanı yapamam bu BEN im !
Oysa bu konuda bir suç veya suçlu olmamalı birbirimizin özgürlüğünü kısıtlayarak her dakika sorumluluık yükleyerek her gününü geçirmesine sebep olmamalıyız çünkü.
Bazen insan bir saniye bile sesini duymadan yapamaz gibi hisseder,ama  buna hakkımız yok.
Mecburmuş gibi aranmamın ne manası var, sevgili bile canı sıkkınken sesini duymasın istemezmisin?çok ters bir gündeysen üzerine geliyosa her şey, yansıtmamak,her söylediğini terso anlayıp sen de içindekileri kusma diye susmazmısın bazen?
"O kadar düşünceli olma diyorum sana " diyo bana birisi,haklı kurban olduğum olmamalıyım.
Değişemiyorum ki ama bu yaştan sonra bu BEN im..
Anlayışlı olmaya çalışıyorum herkese ama anladım ki kesinlikle ben bu töleransı göremicem kimseden.ASLA!!
Birazcık özleşip anlatacak şeyler biriktirip muhabbet etmek daha güzel olmaz mı arkadaşlarımızla bıcır bıcır?
Ya da bişey olunca o an heyecanla anlatmak ne tatlıdır?
Telefon yanımızda açıkken dakikalarca sustuğumuzu bilirim ben sıkıntılı insanım ne olur kızmaa anla benii:(

ama sonuç değişmiyoooooooo
Bugün aniden ihtiyaç duyduğum yakın gördüğüm arkadaşcağızımla o gün iletişmediğimizi fark edip ç.dışıyken ileti yazıyorum (bana aslaaa yapılmaz bu nedense önemsediğimi bildikleri haldee)
Ve o an yok,önemli bişey danışıcaktım ona rağmen ben bir de tlf una saldırmıyorum malum pazar..
Dünya benim eksenimde dönmüyor?gördüğünde müsait olacaktır o zaman konuşuruz diyorum.
Gördüğünde mutlu olmasını umarsınız dimi?
Ben gene aynen şununla karşılaşıyorum:
ne cadı?
alo diyo uyumuşum
aklına geldim mi
hıh sana

Asıl bu nedir?  İpekböceğinin patlama ve ateşböceğine dönüşüp yakma noktasıdır! Bu hep konuştuğumuz bişeydir."Ne olur sitem etmeyin diyorum lütfen! " Uzamasın hiç olmazsa. Ooofff!
Üzmek can yakmak istemiyorum ama benim durduk yere kan beynime sıçrarsa yakıyorum kendimi de karşımdakini de.Oysa anlatacak bişeyler vardı..
Kırıldım o tarafı duvara yasladım..şimdi gidip zıbarayım beynimden ateş çıkarak.



Bekledim ama sonra kendime alıştım
Kırıldım ama o tarafı duvara yasladım

Seyretsen beni
Anlatsan beni
Bu film sensiz anladım
Son karede ağladım
Yazıları akıttım
Işıkları yaktım
Girdiğim kapıdan çıktım
Kırıldım ama o tarafı duvara yasladım
Ağladım ama bir mutlu sona bağladım..:(

9 yorum:

  1. :/
    sende de halet-i ruhiye fenalarda galiba :(
    ofPof napcaz biz yaaaa :(
    aman yeaaa

    YanıtlaSil
  2. yok yok iyiym canım merak etme,alışkın olduğum durumlar işte:( ama dün gece beynim patlayacak sandım bir an yaaa

    YanıtlaSil
  3. ayyyyi evet dun gece bisiler oldu yaa dolunay falan mi vardi biz mi farketmedik acabağ?
    gerci dolunayda kurtKadın efsanesine inanmam ama ne ki bu yaaa :/

    YanıtlaSil
  4. olmaz mı yengeç burcu efsanesine göre ay evre değiştikçe yengeç burcunun ruh durumu yerinden oynar bak bana uydu:p

    YanıtlaSil
  5. ee bana noluo ben ikizlerim aq yeaaa

    YanıtlaSil
  6. yöö bassak o da :))))))
    ahauhsuahsushaushs olecem cok eglenioz kendi kendimize :)))

    YanıtlaSil
  7. E marifet bu:)iyi ki geldin hee patlıyodum burda.benim nazlı arkadaşceğizim bana küstü tripte ben de ona bugün:p
    eşek kadarız ama keçi gibi inatlaşıyoruz ni olacak halimiz bilmem:F

    YanıtlaSil
  8. sen onun agzina carp o da senin agzina carpsin olay hallolur :)
    hani gerginiz ya bugun ondan dedim :)))

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...