8 Şubat 2011 Salı

Murphy Kanunlarından seçmece



  •  Mekanik Tamirat Kuralı
Elleriniz yağa bulaştığında, burnunuz kaşınmaya başlar ve acil tuvalete gitmeniz gerekmektedir.
  • Yer Çekimi Kuralı
Yere düşen her şey en zor ulaşılabilecek noktaya yuvarlanır.
  •  Yanlış Numara Kuralı
Yanlışlıkla çevirdiğiniz bir telefon numarası hiçbir zaman meşgul çalmaz ve biri daima cevap verir.
  •  Mazeret Kuralı
Patronunuza işe geç kalma sebebinin patlak lastik olduğunu söylerseniz ertesi sabah lastiğinizi muhakkak patlak bulursunuz.
  • Değişkenlik Kuralı
Eğer trafikte şerit değiştirirseniz, eski şeridiniz şimdi bulunduğunuzdan daha hızlı akar. (Bu hep böyledir)
  • Banyo Kuralı
Vucudunuz tamamen ıslandığında telefon çalar.
  •  Yakın Tesadüf Kuralı
Beraber görülmek istemediğiniz biriyle beraberseniz tanıdığınız biriyle karşılaşma ihtimali tavan yapar.
  • Sonuç Kuralı
Birine bir aletin çalışmayacağını ispat etmeye çalıştığınız zaman o alet çalışır.

  • Biomekanik Kuralı
Kaşınma katsayısı vucudunuzda ulaşılması zor olan yerlerde en yüksektir.
Şekilden şekile girersiniz.
  • Tiyatro Kuralı
Ne olursa olsun koridordan en uzak sandalyenin sahipleri en geç gelir.
  •  Starbucks Kuralı
Bir kahve içmek için oturduğunuzda patronunuz sizden bir görev ister ve bu görev süresi
kahve soğuyana kadardır.
  •  Murphnin Soyunma Odası Kuralı
Eğer soyunma odasında sadece iki kişi varsa, onların soyunma dolapları bitişiktir.
  • Yüzey Kuralı
Tereyağlı ve reçelli ekmeğinizin yeni yaptırdığınız veya aldığınız halıya düşme ihtimali,
halının pahalılığı ve yeniliği ile doğru orantılıdır.

  • Mantıksal Tartışma Kuralı
Neyi konuştuğunuzu bilmiyorsanız her şey olabilir.

  •  Brown'un Fiziksek Görünüm Kuralı
Papuç ayanıza tam geldiyse, o papuç çirkindir..
  • Wilson'ın Pazarlama Stratejisi Kuralı
Gerçekten çok sevdiğiniz bir ürünü bulup aldığınızda, o ürünü üretmekten vazgeçerler.
  • Doktorların Kuralı
Eğer kendinizi hasta hissedip doktor randevusu alıp gittiğinizde aniden iyileşirsiniz.
Eğer randevu almazsanız hastalık devam eder.

Dipnot: Bu Murpy üşenmemiş benim hayatımı yazmış eheh:D

9 yorum:

  1. heheheh :) Murphy kurallarını biliyordum ancak bu madde madde olasılık hesabı versiyonlarını okumuştum bu şekilde konularla iliştirilmiş versiyonu çok daha eğlenceliymiş :)))
    Özellikle trafikte şerit değiştirme kuralına %100 katılıyorum :P

    YanıtlaSil
  2. Giz sorma ya hepsi tutuyo delirtici bişey ahah:)

    YanıtlaSil
  3. banyo kurali,yanlis numara ve hepsi ama hepsi uyuyor yaa :)) ayni seyleri yasayan ne cok insan varmis böyle :)

    YanıtlaSil
  4. e.n.k kanunmuş meğersem :p

    YanıtlaSil
  5. bunlara okeyde tam tek taş beklerken diğerinin bitmesini de ekleyebilirz dimi ahaha:D

    YanıtlaSil
  6. Gördüm cvp bile yazdım:) yazıcam birazdan,tşk

    YanıtlaSil
  7. Kahve olayına katılıyorum:)
    Gerçi ben çay alırım genelde ve o anda bana hemen yapılması gerekli bir iş verilir.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...