3 Şubat 2011 Perşembe

YAZ,GELME!


Sabah sabah bilgisayarımdan gelmeyen ses,zar zor takılan kulaklıkla tlf kulaklığının birbirine dolanması hatta sandalyemin altına sıkışması sonucu düşme tehlikesi atlatmam,birkaç blog gezip keyiflenmem,ama yorum yazmaya kalkışınca klavyemin de pert olduğunu anlamam:) ara tuşu canı isterse basıyo,backspace a basınca ne hikmetse sayfa dolusu virgül basıyo,virgül tuşu yumruk yediği için basmıyo kopy paste yapıyorum,ama olmadık yerde virgülleniyorum:p
Yeşil limonlu çay,hafif bir müzik,keyifimi kaçırır mı bin kere düzeltmek iki satırı?
Bugün kaçırmadı hiçbişey nedense..
Güzel bir yaz postu okudum az önce Deep ten gelen, fit kızları tiril tiril göremediği için hüzünleniyo olsalar gerek:p ama yok postun bütünü çok hoş olmakla birlikte(tesbitimle alakası yoktur kasti saldırı eheh)
yazı sadece deniz ve güneş dışında(yani kısacık tatil harici;) lise yıllarımdan beri sevmediğimi farkediyorum gene.Benim gibi en sevdiklerim de sevmiyor hem.
Kışı ve özellikle baharı seviyorum ben Candan ın şarkısındaki gibi,açınız hemen:
Sabah beri dinliyorum içim kımıl kımıl oldu:D

Özellikle yurdum insanının özensiz hijyenden uzak halleri sebebiyle daha da itiyo yazın şehir (sahil kasabasında dedem de sever:p) ,şık bakımlı ve kişisel temizliğine özen gösterenler muaftır ama şunu düşünüyorum ben de:
"Yeni başladı kış ıyyy lütfen yaz gelmesin ,göz zevkim ve sinir katsayım adına yalvarıyorum:)"
Ayrıca sıcak boğucu taşıma araçları,kendi aracınla da nereye gitsen zirveye çıkan park sorunu, sürekli gergin sinirli kan beynine sıçramış insanlar.. sıcaktan akmış makyajlar,ortak kullanım alanlarında (asansör dahil)yoğun ter kokusu,pis bakımsız ayaklar ve sandaletler,çıkmış ojeler,inanılmaz uyumsuzlukta bir araya gelmiş renk cümbüşü,föne maşaya vs dayanamayan saçlar ,ha sonunda toplanıp tepede yuvalanır,anında yağlı bi görünüşe kavuşur,sürekli sıcaktan şikayet eden insanlar,konu kısırlığı,
yorgun ve sinirli haller,küçük pet şişeler elde her daim...

Ve bu yorumu pembe bulan,kal e almayan deep e inat(ba bahaneye bak) kışın çağrıştırdıklarına devam;
Yakışıp yakışmadığına bakmadan giyilen et yığınlarını ortaya koyan tuhaf kıyafetler yerine şık kombinler,bazıları aman kapkalın giyiniyoruz cart curtta dese kış artık eskisi kadar soğuk değil ,ne istesek emrimize amade.Mini isteyene mini,taytlar çizmelerle ayrı havalı, jeanler model model sıcaktan yapışmıyo üzerimize,moda konusunda ilkbahar ve kışı tek geçerim.Atkılar şallar makyajınızı önplana çıkartır,bakımlı saçlar,kahve,kestane,bitki çayları, romantik yürüyüşler,hava mis gibi taze,dağda sucuk ekmek piknik partileri( e uludağ olmazsa olmaz) bu listeyi bitirmem ben söyliyim..
Sonbahar demiyorum çünkü öyle bi mevsim  yok:F
Artık ara mevsimler yok bahar bile 1-2 hafta hoop yaz hooop kış..Yalan mı?
Velhasıl kelam,ben ya ilkbahar ya kış kadınıyım...


10 yorum:

  1. ipekböceği kuzum rahatsızmısın sen :D sabah sabah hiçbirşey senin neşeni kaçırmadı diye yazı bekleyen beni neden tiskindiriyorsun yazdan.... tamam yazın iğrençlikleri olabilir ama güzellikleri de çok fazla.... kendim için söyleyeyim c.tesi pazar 6 da kalkıp yüzmeye gitmek sonra kimse henüz kalabalıklaşmadan ordan çıkmak güzel bir kahvaltı sonra günün planı neyse ona uymak.. ya da plansız bir şekilde evine dönmek... yazın en sık yaptığım aktivite... pis insanlar heryerde... en azından yazın sıcak diye duşa girmeyi akıl ediyor bunlar ya kışın nasılsa terlemedim diye adam 1 ay banyo yapmıyor... kokmuyor doğru ama soğuktan kokmuyor morga konulmuş ceset gibiler... düşünsene onlarla tokalaştığını elini sıkışmak neyse de bi de senin daha az önce yıkadığın yanağına belki 1 ay önce su değmiş yanağıyla dokunacak.. mikrop transferine bak... ığğğ (gerektiğinde amma iğrenç olabliyormuşum)

    YanıtlaSil
  2. Bence güzel bir anlatım. Ara mevsimler yok artık. Aşk ya vardır, ya yoktur. bu kadar radikal. Ya yaz vardır. Ya da kış. Tereddüt yok. Melankoly yok. Ne istediğini bilen insanlar var. en azından öyle olmalı.

    YanıtlaSil
  3. yine sevimli bir yazı senden.
    ya bak sen gittikçe iyimser yazmaya başladın. :)

    hep takıl bana. çok seviniyorum.
    :)

    tamam öyle bir yazı yazdım. ama ben ise önce sonbaharcıyım. sonra kış.

    3. ilkbahar.
    yaz ise hiç sevmem.
    sıcak sevmem.
    :)

    YanıtlaSil
  4. zağanos senin sosyetik haftasonun gibi geçmiyo her haftasonu milletin:p
    haftaiçi noluyo? hem 6 da kalkmak neymiş haftasonu alla alla:D
    benimkiler de güzel geçer ama gene de sev mi yo rum:( 2-3 hafta full tatil hariç.
    ay zaten tiksintim had safhada kendimi poşetleyesim geldi sayende ööyykkk:S

    YanıtlaSil
  5. Profösör ben ce öyle olmalı,gri yok ya siyah ya beyaz:)

    YanıtlaSil
  6. Çok neşeliyim bu ara allah hayretsin sonumu:p

    deep illa muhalefet olucaksın dimi sonbahar yok dedik ya onu seç hemen:p
    kış artık kış gibi değil zaten sonbahar gibi ki.Kar bile yağmıyo ya:(

    yaz sevmem diye ağız değiştirme hasır çanta ve yaz modası aklını almış gibiydi:F

    ama yok değiştir evet ben ne dersem o!! hahayt

    YanıtlaSil
  7. ııh, bahar yazın habercisidir, onu da sevmem ben. daha doğrusu böyle bir-iki hafta cıvıldasın kuşlar, çiçekler açsın ama hemen ardından yine kış gelsin isterim. hem öyle yağmur falan değil, kar yağsın, ayaz olsun, üşüyeyim isterim, cidden bak. üşümenin çaresi her daim bulunur da yazın o vıcık vıcık sıcaklığı yapışıp kalır insanın üstüne, baş ağrısı da yapar bende üstelik.. her yazdığına katılıyorum vesselam.

    YanıtlaSil
  8. mefistoya katıldım bende sevmem ilk baharı yazla alakadar olan mevsimlere gıcığım ama son bahar tatlı tatlı esen ruzgar mutlu oluyorum son baharda ben bide kış!!en eylenceli mevsim bence:)

    YanıtlaSil
  9. ben geeeldiiiiiiim
    yaz da yok hala :(
    ufPuf :(
    yaz gelsin yaaa ben sana golge yaratirim :(
    hem biz susluyuz ki tertemiz akpakiz ki yaz gelsin yaaa
    kicim donuOo :'(

    YanıtlaSil
  10. mefisto bahar zaten 1 hafta yazdım ya sadece o sıcaklık kalsa keşkee,aynen hemfikir çoğaldıkça mest oluyorum tşk :)

    arya seni öperim ehehe valla al benden de o kadar işte gördün ,isyanımı:p

    LoLLa sen de sıkı kapa kızım alla alla:D gel ben seni ısıtırım asıl gölgenden nolcak senin bi lokmacık hihihiii

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...