24 Haziran 2011 Cuma

Civciv çıkacak CİN ÇIKACAK :))

e.n.k im olmazsa olmazım beni mimledi!!

Ben e.n.k in tam aksine gerçek bir hayalperestim ama hayaller umuttur, onlar olmasa tutunamam ki bişeylere?
Dolayısıyla hep mucizeler düşünürüm ben, yazsam apayrı bi dünya kurabilirim:)
mim konusu da böyle işte:
Karşınıza bir lamba cini çıksa ve “Dile benden ne dilersen sahip” dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa,

Ne yaparsınız?
Ne dilersiniz?
Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?


Hah tam benlik dediğim gibi,ama bu öyle bir soru ki,artık cin mi kaldı miirim eskiden 3 dilek hakkı verirlermiş şimdiki pinti cin 1 tane veriyomuş:/  buna takar trip atarım cin e diğer 2 sini kendin mi dileyeceksin diyee, öhömm bi saat düşünme hakkımıza geçelim;
O zaman tüm  dertlerin dermanıdır desek para istesek,hani sağlık bile nerdeyse ona bağlı..aşk ın ucu da paraya dokunuyo malesef ki,çıkar ilişkileri değil kastettiğim, ama yuva kurmak-iş kurmak-kendine ait bir evin araban olması gibi sadece insani dileklerin için bile para lazım malum..ve gerekli şartları oluşturana kadar evlenmek şöyle kalsın yemeğe bile çıkamazsınız haftada bir kolay kolay..
Zaten tuzu kuru olanlar hak vermeyebilir ama büyük bir kesim için durum bu malesef. Lakin para mutluluk getiriyor mu? azdırıp şaşırtıp yaşam gailesi olmayınca sapıtan hele de buldumcuk olan az buz örnek yok değil mi? Yani rahat edelim aşkımızı yaşayalım para derdine düşmeyelim oh negzel derken bas bas paraları leylaya modunda yakalayabilirsiniz sevgilinizi:F gerçi zaten o karakterde birini kaybetmiş sayılmazsınız isabet olur..
Bu şıkkı elemek 5dk sürdü gördüğünüz gibi:)) Sevgisiz kalmaktansa parasız kalmak evladır çalışıp emeğinle kavuşmak gibisi yok..
Aşk dilemekle olmaz o bambaşka bir boyutta zaten hiç ummadığın anda ve yerde çıkabilir..
Sağlık ömrünce demir gibi olsan nolucak bunu da geç..
Sevdiklerime hayatları boyunca hiç zarar gelmemesini dilerdim ya da ama o da absürd olurdu,her ne kadar hayali bişey  varsaysak ta mantığım engel oluyo fazlasına:p
*cineolmuyoama*

Ben isterdim ki,bana ait ömür boyu iflas etmeyecek güzel bir işyerim olsun hayatımı gene çalışarak ve hakkımı kazanarak idame ettireyim..Ama yalnız değil sevdiğimle birlikte:)
Kovulma ya da iflas korkusu olmaması yeter de artar bile diye düşünmekteyim..

Siz ne dilerdiniz Arya, Crazywomen(gene yapmıştır bunu da alerjim var es geçer hihi),ve yeni blogdaşımız  birdelisevda, dalgaizleri de yapar belki ^^Bir de artık LoLLa m hayata dönme zamanı? 2.mimin bu

Bu arada görsel araken bi fıkra buldum tam bizim durum :p

- Tamam, tamam... Beni lâmbadan kurtardın... vs. vs. vs... Bu, bu ay içinde lâmbadan dördüncü çıkarılışım ve bu işten sıkılmaya başladım.. bu yüzden 3 dileği unut. Sadece 1 dilek hakkın var!''
Adam oturmuş ve bir süre düşünmüş :
- Her zaman Hawaii'ye gitmek istedim ama uçaktan korkarım ve deniz beni çok kötü tutar. Benim için Hawaii'ye bir köprü yap, böylece arabayla oraya gidebileyim.
Cin gülmüş ve:
- Bu imkânsız. Bu işin lojistiğini düşün! Köprünün ayakları nasıl Pasifik'in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton gerektiğini, ne kadar çelik gerektiğini düşün! Hayır, başka bir dilek düşün.
- Adam:
- Tamam, demiş ve güzel bir dilek düşünmeye başlamış. En sonunda:
- Dört kere evlendim ve boşandım. Bütün karılarım her zaman duyarsız olduğumu ve onlarla ilgilenmediğimi söylerlerdi. Bu yüzden, kadınları anlayabilmeyi diliyorum. Nasıl hissettiklerini ve neden ağladıklarını, bir şey söylemedikleri zaman gerçekten ne istediklerini, onları nasıl gerçekten mutlu edebileceğimi bilmek istiyorum...
Cin:
- Köprü iki şeritli mi olsun dört şeritli mi?

2 yorum:

  1. Cevabına ayrı fıkraya ayrı bı güldüm canım .. Allah gönlümüze göre versin hepimizin cok verip azdırmasın az verip Aratmasın 

    YanıtlaSil
  2. ipekböceğim sen mimlersinde biz yapmazmıyız mirim:) yanlız resmen ekonomik kriz teğet geçmiş bu cini bir dilek hakkımı olur ayol:):):):
    ve ne işi yaaa para para para para şimdi gidip kendi blogumda kendi 1saatim içinde düşünüp para istiycim:):):):):)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...