18 Ağustos 2011 Perşembe

Biraz uyu..İpek uyu...:(

Günlerdir sadece mp3 dinleyip kitap okuyorum zihnimdeki kara bulutlar dağılsın diye
bazen daha beter olsam da dinlemekten vazgeçemediğim bi şarkı var,sözleri öldürücü..
Ve dinledikçe daha da bağlanıyor insan.
Hele şarkının sonunda Cem Adrian ın süpriz gibi çıkması,birlikte devam etmeleri ve bir şiirle ve tamamlaması yok mu, sanki her bir satırı ben,ben yazmışım gibi dersiniz ve size dokunur ya inceden inceye bi yarayı sızlatır hani..öyle işte..
paylaşmak istedim..

Gelmiyorsa artık yardıma bir zamanlar ağladığın omuzlar
Soğumuyorsa  kalbine akan kaynar sular
Tanıyamıyorsa artık gözlerin aynadaki şu sessiz ve yorgun adamı
Kurumuyorsa yanağından akan tuzlu sular..

Nefes alamıyorsan, açıklayamıyorsan,tutunamıyor kanatlanamıyorsan
Ve artık başaramıyorsan...

Olsun olsun varsın şimdi uyu biraz uyu
Kurşuna dizilmiş yalnızlığının yanına uzan ve biraz uyu

Durduramıyorsan artık adımlarını hep aynı ıslak kaldırımlarda
Sayamıyorsa parmakların geçen yılları
Unutuyorsa artık ellerin eskiden tuttuğu elleri
Kayboluyorsa aklından tek tek isimleri

Nefes alamıyorsan, açıklayamıyorsan, tutunamıyor kanatlanamıyorsan
Ve artık başaramıyorsan...
Olsun olsun varsın şimdi uyu biraz uyu
Kurşuna dizilmiş yalnızlığının yanına uzan ve biraz uyu

C.A
Olsun olsun varsın şimdi uyu biraz uyu
Kurşuna dizilmiş yalnızlığın yanına uzan ve biraz uyu

Sadece çocukken uyanıksındır bunu bil
Herşeyin farkındasındır her sese dönüp bakarsın
Büyümek, uyumak ve unutmak gibidir
Ve büyüklerin dediği gibi;
Uyuman gerekir büyümen için
Sağır ediyorsa sessizlik ve kör ediyorsa aydınlık
Sadece sana görünen ve kimseyi inandıramadığın bir hayalet gibi
Yanıbaşında otuyorsa yalnızlık bu gece
Hep aynı saatte kapını çalan bir düşman gibi bekliyorsa seni
Ve canına kast edecek bir kılıç gibi sallanıyorsa tepende
Unutabilmek için hepsini
Biraz uyu...

13 yorum:

  1. bu kadar kötü bir halde isen uyan malısın canını sıkanları unutmamalı başından siktir etmelisin

    YanıtlaSil
  2. çok uzun zamandır gece uykusu kavramını yitirmiş bi hayatım var ve bedenim yorgunluktan pes ettiğinde sabaha karşı 5-5bucuk civarlarında uyuyup, 2 saat sonra kalkıp işe gidiyorum... uyumuyor ve düşünüyorum, şarkı tam benlik.
    çook teşekkür :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Cem Adrian şarkılarını severim bende. Mp3'ümde muhakkak bulunur. Şiir tadında enfes şarkılar...

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş ipek böcüğüm:)
    Bazen insan sıkışmış hissediyor bense çokça zaman ama uyumak çok iyi gelir gerçekten ben hep düşünürüm iyi ki uykular var diye...

    YanıtlaSil
  5. sanirim benimde biraz uyumaya ihtiyacim var :(

    YanıtlaSil
  6. sarki harika! yazinda guzel, blog guzel ee daha nolsun
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. İPEKBÖCÜĞÜM ! biliyor musun "N"lerimdesin seni de uygulamaya davet ediyorum..:))

    YanıtlaSil
  8. Rögar ... diyeyim sen anla..uyandım merak etme..özetle böyle.

    Yaşam pınarım aynen uyku düzenim senin gibi benim de..umarım bir yoluna koyabiliriz zamanla.

    K.S.C bence de öyle..sözlerin anlamlı olması çok önemli benim için..

    YanıtlaSil
  9. Bir deli sevda..aslında uyku kaçış dünyadan gözlerimi açmak istemiyorum her şey aynı diye,uyumamak ta kabuslar görmemek için..

    e.n.k ne oldu:(

    Evy teşekkür ederim,hoş geldin

    Crazy geliyorum hemen cnm,tşk

    YanıtlaSil
  10. Bu arada;

    " Bir fotoğraf, bir ney dinletisi ve " Hakikat içinde bir rüya, rüya içinde hakikat" başlığını taşıyan yazımızı sayfamızda paylaşmak isterim."

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. hu huuu! NERELERDESİN..BİR SES VER ? ;))

    YanıtlaSil
  12. Burdayım canım yeni döndüm işler boyumu aşmış,tememla ilgilendim bak biraz

    YanıtlaSil
  13. Unutuyorsa artık ellerin eskiden tuttuğu elleri...
    Kayboluyorsa aklından tek tek isimleri...dizeler harika etkileyici şarkı..
    uyuyamamana üzüldüm:(

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...