17 Eylül 2011 Cumartesi

Ben.. DÜNÜM..


Ben dünüm... 
Senden sonsuza dek uzaklaştım...
Senden ayrılıyorum ama her zaman seninle olacağım.
Bir zamanlar adım yarındı! ..
Sonra sana eşlik etmeye başladım ve adıma “Bugün” dendi...

Artık dünüm ve üzerimde senin hiç çıkmayacak izini taşıyorum.
Ben kitabın sayfalarından biriyim.
Benden önce ve benden sonra da pek çok sayfa var.
Solgun görünüyorum, çünkü hiç umudum yok.
Elimdeki tek şey anılarım...
Zenginim çünkü bilgilerim var...

Bir çocuk doğurdum sana bıraktım, adı deneyim! ..
Bana bakmaktan hiç hoşlanmıyorsun.
Hiç güzel değilim çünkü...
Yalnızca heybetli, sadık ve ciddiyim...
Ben dünüm, bugünden ya da sonsuza dekten farkım yok, çünkü 

ben senim, kendinden kaçamazsın.

Seni sevmiyoruz, senden nefret de etmiyoruz.
Yargılıyoruz seni! ..
Şefkat duymuyoruz, yalnız bugün yapabilir bunu!
Seni cesaretlendiremiyoruz da...
Bu da yalnızca yarının elindedir.
Geçmişin kapısında durmuş, geçen günleri karşılıyoruz.
Yarınların bugün olduğunu görüyoruz, sonra onlar da aramıza katılıyorlar...
Yavaş yavaş yaşamını emiyoruz, tıpkı vampirler gibi! .. 
Sen yaşlandıkça biz düşüncelerimizi yudumluyoruz... 
Giderek daha bize dönüyorsun, yarından yavaş yavaş uzaklaşıyorsun...

Yarınlar belirsiz, bugünler anlamadan geçiyor.. 
Bugünü boğmak, yarının önünü kesmek için geleneklerin uzun, güçlü, gri kollarına sığınıyoruz!
Biz dünyanın dünleriyiz...
Eğer bize karşı ayak diremeyi bilseydin, daha hızlı yükselebilirdin. 
Ama bizim sırtına binmemize izin verdiğinde, sana baskı yapıyor, seni boğuyoruz...

Ben dünüm. 
Benim yüzüme bakmayı, beni kullanmayı, benden korkmamayı öğren!

Ben senin dostun değilim...
Yalnızca seni yargılar ve korkuturum...
Senin dostun yarındır! ..


(Dr. Frank Crane)

8 yorum:

  1. bakalım yorumda çıkıyor mu denem 3..2..1 dsfdfdfs

    YanıtlaSil
  2. haha yorum nerde çıkıcak kız asjdkfkf:F
    sen bir alt hatta daha alt mim postlarına bak adın geçiyo söz hakkı doğuyo sana:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Memnun kaldık..

    YanıtlaSil
  4. Hergün şiir okumak gerek. Bizi şuurlandıran şiirler umudu vaadeder. Sevgişi, şefkati, merhameti vadeder. Dostluğu vadeder. Mutluluğu ve huzuru vadeder.

    YanıtlaSil
  5. çok ilginç.

    sen yazdın diye okudum sonuna dek valla.

    yine geldik bir araya bu arada.
    :)

    YanıtlaSil
  6. deeptone bana da o hissi verdiği için paylaştım ama..çok güzel dimi?
    ben adres değişmemiştim ama takipte değilsin sanırım gördün mü mimlerde ismini?:)

    profösör ben de çok seviyorum şiirleri ,teşekkür ederim

    lynx tşk bence de:)

    YanıtlaSil
  7. takipteyim ama görmedim bakarım.
    :)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...