6 Şubat 2012 Pazartesi

10 soru 10 cevap

1. Sence çok anlamlı bir söz?
Can konağını aramadaysan, cansın; bir lokma ekmek arıyorsan, ekmeksin. şu nükteyi biliyorsan,
işi biliyorsun demektir:
  Neyi arıyorsan O’sun sen..

2. Makyajında olmazsa olmazın?
Rimel ve füme far, gözler mutlaka şöyle olmalı zamanım varsa,yoksa da yaratırım 5 dk mı almaz makyaj yapmak.Bir de doğal bi ruj tamadır.Ama naturel olmalı bir bayan kokona gibi değil rengarek:p


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Vermem tüyo ben ^^ bakarım kendime,siz de bakımlı olun.Bir de rujum hiç çıkmaz bozulmaz heh heh vermem sırrımı ama:p

4. En sevdiğin içecek?
Meşrubatsa doğal meyve suyu, Colazero,ama olmazsa olmazım çay ,kahve (ve yanına her tür muffin :F)


5. Nefret ettiğin bir şey?
Film izlerken mantık yoksa, müzik dinlerken de söz ve ses, dinden imandan çıkarım::p

6. En çok sevindiğin iltifat?
Yok, bulamadım valla açıkçası. Ne demek ki en çok sevinmek salak gibi:f Alışkınım her tür güzel söze:)

7.Favori kitabın?
Stephen King-Mahşer

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Benzetmiyorum kimseyi eşim benzerim yok:p ama biri şu fıstığa benzetti klibide görünce hareketleri vs benzettim ben de çok az bişey (tevazuya bakınız ) Şarkı machete öykülü şarkılar miminde bahsetmiştim.Bir de burda bahsetmiştim çevirisi ile.

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Top allıklar. Aldatmacadan başka bişey değil.Normal allıkların on katı:p

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
M.A.C Russian red ruj .Bir de Sephora vardı. Bu 2 kırmızı ruju istiyorum .Hiç kırmızı kullanmadım da:)



Listen or download Machete Нежность for free on Prostopleer

Elmyra, Dilara ilk mimlenen daha ucuna eklicem bekleyin:)

10 yorum:

  1. GENE YENİLİKLER VAR!..;))yanıtların çok güzel doğal meyve suyu-çay-kahve ye dayanamam..:))
    King/Mahşer okumadım..:/

    YanıtlaSil
  2. M.A.C Russian Red mi ?? Ama bende isterim ki ondan hemen bakmalıyım. Benim için aynı cümlede russian ve red geçmesi en can alıcı nokta zaten :D:D Sayende keyifli vakit geçirdim teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. Crazywomen hep senin içim açılıyo demek yüzünden eski temama header yaptım ama bu tam oturdu ve açık renk beğendinmi,değiştirmek istemiyorum bir daha herhangi bi sorun olmazsa. Sonuncu zor açılıyodu mesela:(

    YanıtlaSil
  4. Aradia 2-3 kırmızı ruj numarası aldım nefisler heryerde yoklar ama:D
    azıcıkta kızsal mevzular lazım di mi ama:)

    YanıtlaSil
  5. Bak bu çok sade olmuş,bence de değişme bir süre..böle güzel..:))

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok beğendim bak istediğim birkaç kesin kriter vardı ,yorum bölümü belirgin ve üstte olucak yazılar ayrılıcak kutu kutu, sidebar yazıların içinde olmayacak gibi hepsi bunda var deidğim gibi bozulmadıkça dokunmam :D

    YanıtlaSil
  7. aaa bu arada teman çok hoş olmuş :D gule gule kullan :D

    YanıtlaSil
  8. Ben de çok sevdiimm <3
    Bu arada bana kırmızı ruj numaralarını ver diloş:)

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğin kitabın bir king kitabı olması beni çook etkiledi ya of!

    YanıtlaSil
  10. Çok severim çok kitabını okudum da bu ilk aklıma geldi:)

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...