5 Ocak 2013 Cumartesi

Mesela;



Bıraksam MUTFAKTA biriken bulaşıkları,

Çeksem arkamdan kapıyı,
KADIN başıma gitsem bir meyhaneyi dağıtsam..!

FONDA bir masa,

Arkada Sezen'in şarkıları çalsa;
Ben AĞLASAM...
Şişenin dibine dibine vursam..!

MESELA diyorum;
Sokaklardan bütün ERKEKLERİ kovsam,
Bu gecelik evlerinde otursalar..
Korkmadan dolaşsam bütün şehri,
Kimse DOKUNMASA bana,
Bir sandalda sabahlasam...!

Alabildiğince KADIN,
Alabildiğince ÖZGÜR olsam.
Küfür etsem ağız dolusu, utanmasam;
Şehre isyanımı haykırsam.

Kim bilir kaç kere satılmıştır, bu dünyanın ANASI...!
MESELA diyorum;
Bu gece de ben BABASINI satsam..!

10 yorum:

  1. Öyle güzel demişsin kiii şöyle bir kağıda not aldım.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım. Bayıldım.Bayıldım.Bu kadar mı güzel anlatılır. bazen ben de düşünürüm bunları. Senin kaleminden beynimin nötronları arasından geliverdi düşünceme. Meğer biz nasıl bir görünmez,dillendirilmez bir baskıda yaşıyormuşuz...

    YanıtlaSil
  3. çok güzelll çok içtennn böcük :)

    YanıtlaSil
  4. Pembişim beğendin mi:**


    Defne çok teşekkür ederim:)içimizde kalıyo resmen..keşke yapabilsek..


    Muzurella ahh ahh diyesim geldi bi kere yapsam içim yanmaz:)

    Safransarı noldiii rengin soldii :D

    YanıtlaSil
  5. Çok etkileyici, aklımdan geçen, bir kere bile olsa yapaydım dediğim şeyler senin dilinden parmaklarına dökülmüş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. balancece çok tşk:)

    YanıtlaSil
  7. Tek kelimeyle muhteşem ! Kalemine yüreğine sağlık canım!

    YanıtlaSil
  8. babasını satmak..:)çok zekice.. :)iyi misilleme..
    özgür olmak.. ne çok istiyoruz şunu..

    YanıtlaSil
  9. Alabildiğince KADIN,
    Alabildiğince ÖZGÜR olacaksa bu dünya.
    Babası da satılmalı en kısa zamanda.

    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...