1 Haziran 2013 Cumartesi

Güzel bir gün dönmek için!!

Günün Fotoğrafı Bursa'dan.

"Anne,parklara bizim için limon ağacı dikin."
#direngeziparki

Eve şimdi geldik, çok yorgunum, daha çok kalmak isterdim ama istenirse nasıl tekyürek elele olunacağını gösterdi her bir yandan insanlar!

Bugün Kültürpark'tan Heykel'e binlerce kişi yürüdü... 

Kimsenin burnu bile kanamadı...
Demek ki neymiş?.......

Resimler çok sevgili Bursa Kültür Sanat tan. Canlı, süperdi (:
Yalnız anlamadığımız biçimde yürüyüş bitip eve döndüğümüzden sonra yollar ulaşıma kapandı bir karmaşa olmuş..
Pazar günü de FSM de toplanıldı.

2 yorum:

  1. Ha aldık ha alıcaz dedigimiz diken ustunde bekledigimiz o berbat haberle uyandm simdi :( ama duzeltmekte istedim cnm basına kursun isabet etmis :( guzel gunlere uyanmak dilegiyle ....

    YanıtlaSil
  2. Özge ben de bi rhbae rkaynağından aldım öylece, şekli ne olursa olsun bir can feda edilmemeliydi bu nasıl insanlık aklıma geldikçe uykularım kaçıyo:(

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...