28 Eylül 2013 Cumartesi

The Police - Every Breath You Take


Aldigin her nefeste 
Her hareketinde 
Kopardığın her bağda 
Her adim atisinda 
Seni izliyor olacagim 
Her bir gun 
Soyledigin her kelimede 
Oynadigin her oyunda 
Her gecende 
Seni izliyor olacagim ..

Göremiyor musun 
Sen bana aitsin 

Her adım atışında benim zavallı kalbim nasıl da sızlıyor 
Her hareketinde 
Her yeminini bozduğunda 
Aldatici her gulumsemende 
Seni izliyor olacagim 

Since you've gone I been lost without a trace 
I dream at night I can only see your face 
I look around but it's you I can't replace


1 yorum:

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...