13 Aralık 2013 Cuma

Beni böyle de sev istiyorum...


.Biraz sessiz yani,fazla sessiz burası

ve sanki fırtına kopacakmış da
öncesi gibi sessiz yani.



Ben değiştim biliyorum
Sanki başka bir adammışım gibi geliyor bana bazen
Ama beni böyle de sev istiyorum
Biraz bencilce biliyorum
ama n'apayım 
Ben hala seni çok seviyorum



Bozulan şeyleri böyle düzeltmek değil de,
Herşeye yeniden başlamak istiyorum
Yine o aynı heyecanı
Ne yapacağını bilmeme telaşını istiyorum



Ben hala senin gözlerine bakarken konuşamıyorum
Bir sürü şey söylemek geliyor içimden
Ondan sonra hepsini birbirine karıştırıyorum
İşte bu yüzden sürekli saçmalıyorum



Sensiz öyle dağıldım ki toparlayamıyorum..
Bu fırtına kopmuş da, alabora olmuş gibiyim



Çok konuştum kusura bakma ben 
Sadece şunu söylemek istiyorum:


Seni almaya geliyorum

Nasıl özlediğimi anlatamam 
Başka türlü...

5 yorum:

  1. Hiçkimse bizi anlayamayabilir; ama bizi mutlaka anlayan Biri var... Bizi anlayan Biri varsa eğer, biz yalnız değiliz demektir. Dostluk kapısı ardına kadar bize açılmıştır demektir. “Garip” ne demektir. Garib arapça bir kelime olup; en yakın demektir. Yani hiç kimsesi olmayan, işi Allah’a kalmış bir kimse demektir. Allah’tan başka kimsenin kendisiyle ilgilenmediği kimse demektir. Kimsesizlerin Kimsesi; rahman ve rahim olan Allah’ın kimsesi demektir. Eğer nefes alıp veriyorsak, yaşıyoruz ve rızkımız veriliyor demektir. Bunu düşünen, bunu hisseden bir kul; fikriyle, zikriyle, şükrüyle, Allah’ın kudretini en çok yüreğinde, özünde, benliğinde, varlığında hissdiyor demektir.

    Bu gece gökyüzünde bir yıldız kayacak. Bu gece tutulan bütün dilekler yerini bulacak. Geçmiş geçmişte kalacak, gelecek bizi kucaklayacak.

    Üzüntüyü, endişeyi yaşamak yerine yeter artık demek var. Ekşimiş narlarca çatlasın kader bıçak bıçak !...

    YanıtlaSil
  2. bende özledim 4.bölümden gzl alıntı olmuş

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılda da seni okumak istiyorum.:)
    iyisin di mi?
    yeni yılın sağlık ve mutluluk getirsin :) İPEKBÖCÜĞÜM .CWRM ;)

    YanıtlaSil
  4. Nerelere ne zamana gittim şu an
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim hemen cevaplayamadığım için özür dilerim.

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...