28 Ocak 2014 Salı

Kör Heves..

Bu muhteşem ikilin bir tek şarkısına kocaman bir blog yazmıştım ben -ama burda değil:D- ve beklenen düet gelmiş, beklediğim şarkı bu değildi ama söz ve müziği Mabel Matiz in yaptığını duyunca bir kere daha hayran oldum.. Sıcak sıcak paylaşmak istedim sözleri içime işleyen bu güzel şarkıyı.. 


Not:Bu arada yayınlamadığım bir mesaj var ,adsız bir yorum daha doğrusu,onunla alakalı "anonim yazmak" konulu blog yazım çok yakında -daha doğrusu bir açıklama bu, ama yazdıklarının içinde çok büyük bir açık ve mantıksızlık var adsız,sana inanmak bir yana daha da emin oldum beni tanıdığına..neyse
.ismini açıklama cesareti olmayanlar için yorumlarımız isimsizlere de açık:)

Bak soğuyor hecemin altındaki bu dil
Ve hiçbir kere çıkılmamış gibi düştü bu yol


Elimde kan, kanımda senden bin zehir
Ne var ne yok yutuldu bu taşlar kefil
Kırıldı cam dağıldık dört bir yana
Kendimi kopardım gördüm
bu aşk değil



Kayboldum kayboldu içimden o sesler
Her şeydi, son buldu kör bir hevesle



-Şimdi o sarı çekmecelerde kahreden dualarım sel
Şarkısı büyür çığ gecelerde, söyledim burda, onu sev-



7 yorum:

  1. BLOGUNUU ÇOK BEGENDİM AMA İZLEYİCİLER KISMINDA SORUN VAR BAKMANI GEREKIYOR

    Sevgiler,

    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ceylan Ertem mükemmel ya... Mabel Matizle de harika olmuş.. Zaten bu adamın vokalini neden beğenmezler hiç anlamıyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Ebrı teşekkür ederim, o sorun benden kaynaklanmıyor malesef o eklentiyi blogger devre dışı bıraktı .:(


    Velev ki canımsın:* Ben çok seviyorum Mabel'in yorumlayışını şarkıları, bir de kendisi söz müzik yapmış tam olmuş bu düet tam^^ Ceylan sahnede canlı izlemedikçe şahane:p

    YanıtlaSil
  4. Sahnede deliren kadın şarkıcılar diye bir blog yazsam iyi olacak bir ara sanırım^^

    YanıtlaSil
  5. Ceylan Ertem ile ciddi düşünüyorum.
    :d

    YanıtlaSil
  6. Velev ki kadın sahnede resmen candeverle yıldız tilbe karışımı bişeye dönüşüyo gözlermi kapamak istiyorum:D

    Safransarı evet düşün al onu dik durmayı öğret:p

    YanıtlaSil
  7. kesınlıkle muzık vokal hepsı nefıs:))))))))))))))

    YanıtlaSil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...