10 Mayıs 2015 Pazar

Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir ..


Bir ilaç olsa hafıza kaybettiren,ya zombiler bu defa beynimi yese, ben eminim ki yine herşeyi yeni baştan yaşardım dönüp dönüp ,
sırf mutlu olduğum o kısacık anları yeniden yaşamak için..
İzlenmemiş filmleri, dinlenmemiş şarkıları, eşlik ettiklerini, ilk defa keşfettiklerini,
yarım kalmış planları, hayallerini ,oraya ne koyarsan koy tamamlayamadığını
hafızan olmasa da hissedersin bazen tek bir "renk" ile bile..

Geçen gün tesadüfen baktım ki, bir tek yalnızlık var hayatımda değişmeyen,
başrolde, tercih ya bu, öyle ..bazen daha fazladır ya her şey, böyle hissetmişim bir sabah..
olan birinden ayrılık değil, gelmesi beklenen bilinmezmiş yine bunu hissettiren..
Her zaman böylemiydim, bilmiyorum?
Ben hep o pusuya düşüyorum bildiğim bu.
Oysa o kadar basitmiş ki çaresi:'

Yani ben bazen...ben bazen...hep..
Neyse bugün günlerden Sezen..
Ben susayım, sadece o söyleyebilir benim yerime, yoksa yürek yıkanmayacak..
kocaman bir liste var önümde, hem bağıra bağıra söylemek hem ağlamak için:)
O zaman hemen git radyoyu aç bir şarkı tut,

Ya da bir kitap oku mutlaka, iyi geliyor 
Ya da balkona çık bağır, bağırabildiğin kadar 
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor 
Ama fazla da üzülme, hayat bitiyor bir gün 
Ayrılıktan kaçılmıyor 



15 yorum:

  1. Ben de bu yüzden kimseden gidemem hiç... bütün lanet huylu insanların yaptığı gibi bıktırırım ki onlar gitsin :)

    "...gelmemesi beklenen bilinmezin bunu hissettiren"

    Bu ne ki? Bunu anlayayım derken kısa devre yaptırdım beyne..Zizek okuması yapmak bile daha kolaydı inan... :)

    İlk yorumum bloguna, onay sistemi varsa zor gelirim bir daha...

    YanıtlaSil
  2. Ahaha bloğuma posta koyup gitmiş bir de bak:p

    O cümle, yani ayrılığa dair bir alıntı var ya orda, olan birinden ayrılmış değildim, gelmeyeneydi sözüm.. demek istedim sanırım:D

    YanıtlaSil
  3. Yani "gelmeyen,gelmesi beklenen, ama gelecek gibi de görünmeyen"mi demek istedin. Oldu o zaman :)

    Ne postası, reca ederim, ne haddime, kişisel bir tercih sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben de yazmıyorum bir de ilan ediyorum haklısın takıldım sadece^^

      Ayrıca cümle düşüklüğü vardı düzelttim biraz toparlanmıştır umarım:D
      aynen dediğin gibi ama kuramadım bi düzgün cümle dediğim gibi

      Sil
  4. " bir yalnızlık ki içimde ki
    alabildiğine sen
    olabildiğince ben... " diyebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok güzel bir anlatım olmuş :)

      Sil
    2. Dinledin mi bilmiyorum ama bu şarkıyı dinlemelisin "kendini yalnız hissedenlere gelsin"...
      Cem Adrian - Islak Kelebek :)

      Sil
    3. Tüm Adrian şarkılarını bilirim ezbere, çok özel bir şarkı bu, teşekkürler:)

      Sil
  5. Her duyguyu severim ama yalnızlık bunlardan biri değil. Bazen sanki hep öyleymişim gibi gelse de görmezden gelmek işime geliyor. Bildiğin o duygudan korkuyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmak yerine kabullendim, alıştım ben:)

      Sil
  6. her duygu bıze ozel yalnızlık bazen guzel bazen huzun..huzun ıse sıırlerın bas rolu..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzünleriniz az gülüşleriniz bol olsun her zamanki gibi :*

      Sil
  7. yalnız yazının sonlarında şarkıyla fena kroşe atıyosun belirteyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yerime eksik kalan cümleleri tamamladıkları için belki de:)

      Sil
    2. bak bir daha yedim o kroşeyi :)

      Sil

YORUM ONAYI AÇIKTIR.
Yani; saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacak ve cevaplanacaktır, özel cevap için mail bırakabilirsiniz,
teşekkür ediyorum şimdiden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...